Saturday 21 March 2015

MEMBERI MANFAAT PADA RAMAI PESAKIT

ALHAMDULILLAH... Syukur pada Allah, dengan adanya kaedah rawatan terapi ion elektrik ini, ramai pesakit berpuas hati apabila derita yang mereka hadapi dapat dikurangkan dengan hanya Rendaman Kaki 30 Minit.

Ramai yang telah mencubanya, antara kesan yang banyak kami terima hasil dari rawatan terapi ion ini adalah:

1 - Sakit lutut hilang - dahulunya sembahyang duduk, sekarang dah boleh sembahyang berdiri.

2 - Sakit pinggang hilang - Sebelum ini kerap sakit pinggang ketika bawa lori

3 - Kaki yang bengkak dah surut

4 - Boleh tidur dengan nyenyak pada waktu malam, sebelum ini kerap terjaga hingga 5 ke 8 kali...

5 - Rasa badan jadi ringan - "kalau nak travel jauh, saya mesti buat rawatan terapi ion dahulu sebelum pergi".

6 - "Selepas 2 bulan saya buka pusat terapi, sy juga kerap buat terapi & hasilnya tanpa disedari, berat badan dah berkurang lebih 20kg"

7 - Asma berkurang, tak perlu lagi sokongan gas - Selepas 3 kali buat rawatan terapi ion berturut-turut.

8 - Berhenti merokok - Selepas 5 kali buat rawatan terapi, saya rasa rokok tak lagi sesedap dahulu, kesannya saya boleh berhenti merokok, alhamdulillah

9 - Bau busuk pada kaki hilang.

10 - Tidak lagi cepat letih & lesu - dulunya lepas masak tengah hari saya dah letih dan perlu tidur. Lepas buat rawatan, rasa masih boleh buat kerja rumah sampai ke petang.